det som en gång var

Varför gör det ibland så ont när man tänker på det som en gång var?
varför kan man inte bara få vara kvar i det lugnt som en gång var eller iallafall få återuppleva det?
Jag är inte alltid glad för den jag en gång var men då var jag iallafall lycklig, nu är allting upp och ner och jag förstår ingenting.
till dig min vän som en gång var en del av mitt liv, hoppas du mår bra för det ska jag göra, snart.
har ni någonsin kännt att ni inte riktigt lever utom du bara går runt och förstår inte någon mening med det, exakt så känner jag iallafall nu.
Att sträva efter något som en gång var är inte lönsamt utom sträva för att må bra och att vara lycklig.
En ny dag, ett nytt liv. börja ditt liv idag eller stå kvar i en ond cirkel som förföljer dig vad du än gör.
One life to live.
Mvh Sonofronnie

Kommentarer
Postat av: Anna Aldén

Skrattar? hm.. jag skulle mer säga att man känner sig som om man ska spy upp maten HAHA! och nej fy värsta filmerna jag sett i hela mitt liv.



Och om vad du skriver där uppe så är du stark och att vara lycklig är viktigt. Du klarar det ska du se.

2012-01-11 @ 22:31:07
URL: http://annatrillaa.blogg.se/
Postat av: Anna Aldén

Att jag inte har. Filmen är bara äcklig och inget annat.. finns inget annat att uppfatta ;)

2012-01-12 @ 21:53:04
URL: http://annatrillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0