sputtnik

att känna känslan utav att man är bort glömd eller meningslös är nog den farligaste känslan för en individ. många upplever den i tonåren då man utvecklas mycket och man tänker på ett helt annat sätt, många blir aggresiva.
var inte aggresiv för det känar inget till. jag säger det här för att förhindra dagens ungdom att hamna i fängelse så med mina egna ord säger jag, ge varandra en kram istället för en smäll!
om du älskar någon, säg oftare till den personen att du älskar den för man vet aldrig hur länge man har kvar den....
här i livet måste man älska mer känner jag!
Ta inte samma väg som jag, jag är en ensamvarg men det är mitt sätt för att göra mig immun mot dissar, ensam är jag stark för jag är en idiot! :)
jag hoppas att vi kan alla älska varandra för dem vi är så love to everybody out there!<3
här har ni en rolig bild som kan öka era intressen för getter!

Kommentarer
Postat av: Elinn

Håller med dig om det där!

Och bilden haha :D

2011-10-13 @ 01:21:54
URL: http://Elinnjl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0