fri som en fågel som just ramlat ner från boet och brutit vingen!

Jag har under en lång tid undrat varför människan är så beroende utav att få andras åsikt om saker och ting och så vågar dom inte tvärsa andras åsikt typ som en kompis som jag hade hon hade ett intresse som folk sa att det inte var så "coolt" att hålla på med men den var jättebra på det och fick höra att det inte var så coolt så hon lade av med det, mycket underligt....
jag själv tycker det är roligt med andras åsikter men det är inget jag riktigt använder som en mekanism som säger vad jag får och inte får göra, isf så skulle jag inte blogga och jag skulle inte vara så random som jag är faktiskt, haha det låter sjukt men jag bryr mig inte så mycket om vad folk tycker :)
jag tycker bara det är så onödigt att ta åt sig av minsta lilla och det är det som skapar hat här i världen så jag säger till er nu!
SLUTA HATA OCH BÖRJA ÄLSKA! :)
LTAHOT<3
jag gråter på bilden :s

Kommentarer
Postat av: Liza★

sv; okej kul :)

jag har varit med en kompis igår, och idag ska jag bara ta de lugnt :P

2011-10-16 @ 10:22:35
URL: http://skrammelpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0