en rolig företeelse!

Tjenare alla hängivna läsare!
Idag hände något jättekul när jag stod i baren!
såhär gick det till:
Jag och Malin(barchefen) stod och småpratade lite, då kom en kvinna i 45 års åldern fram till malin och sade att hon skulle ha någon drink och så började malin göra den så pratade dom två under tiden. Sen bara vänder hon huvudet och säger såhär: Min dotter skulle älska ditt hår!!!! 
Jag: jaha så kul, tackar :)
Kvinna: det är exakt sånt där hår han som är svensk och kändis och homosexuell.
Jag: ja men det låter väll bra fast jag är inte homosexuelll om det var det du trodde!
Kvinna: nejdå men man vet aldrig med dagens ungdom....
asså bara jag som tycker att det är lite random eller?! :O :D haha det var fett kul asså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0