EN HELT VANLIG FUCKING FREDAG!

LOVE TO ALL HATERDS OUT THERE YAO!<3
NEVER STOP HATE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriver du till mig så stavas KNULLA med 2 L! BÄST!

2011-10-07 @ 19:14:28
Postat av: hult!!!!111

Gjorde det ont?

Va?

Ja när du föll från himlen!

Naaaw

För ditt ansikte ser helt förstört ut

hihihihi

2011-10-07 @ 19:15:05
Postat av: Viggus^

2011-10-07 @ 19:15:15
Postat av: Nicholas Appelqvist

hahaha fyfan vilka bra repliker asså, här ser ni tydligt vilka som är hängivna till min blogg haha :D love to you!<3

2011-10-07 @ 19:28:41
URL: http://sonofronnie.blogg.se/
Postat av: hampe

jahhh du nico... kom hem till mig så kan vi ta reda påt...;)



nä skämt o sidor



men raggningsrepliker är hmm ute just nu kanske dock inte för typ 18 åringar men jag sjölv dom jag aft har typ fallit utan att jag behövt ens öppna munnen typ dom har typ avgudat mig i ättet som jag befinner mig i och den charm jag utstrålar



annars har jag med haft folk som hmm väldigt blyga, ett tips ge blyga mycket närhet och respekt att blyghet är lika vackert som en öppen och pratglad plus stryck gärna ett finger igenom dens panna eller hår hmm ja var väldigt öppen och glad och lugn var ej för på... och ge dom massor av komplimanger som du menar från hjärtat och stirra med avslappnande ögon rakt in i deras så kanske du ser det som jag sett i doms som jag hr haft i deras ögon!!

2011-10-07 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0